Mi az a CMMS és miért elengedhetetlenül szükséges ma már egy vállalat számára?

A CMMS (Computer Maintenance Management System – Számítógépes Karbantartás Kezelő Rendszer) célja a létesítményekkel, berendezésekkel, eszközökkel kapcsolatos karbantartási, kvalifikációs feladatok tervezése, ütemezése, támogatása, nyilvántartása. Az EAM (Enterprise Asset Management – Vállalati Eszközmenedzsment) szoftver célja a vállalati eszközök optimális, minden adatra kiterjedő nyilvántartása.

A Binarit.TOM teljes körű CMMS alkalmazás, mely számos egyéb EAM funkcióval is rendelkezik. Az eszközök teljes életciklusának nyilvántartása mellett, nyomon követhetővé teszi a teljes karbantartási tevékenységet, támogatja az ehhez kapcsolódó erőforrások és készletek menedzselését.

Miért különleges a Binarit.TOM?

Felhasználóbarát
Alacsony felhasználói ismeretek mellett is könnyen és gyorsan kezelhető.
Rugalmas
Tág határok között konfigurálható, az opcionális funkciók később is megvásárolhatók, a szoftver együtt nő a vállalkozással.
Skálázható
A Binarit.TOM a vállalkozásával együtt növekszik. Egy vállalati divízióra való sikeres bevezetés bizonyítékot szolgáltathat a kézzelfogható előnyökről, amely később több osztályra is kiterjeszthető.
Költséghatékony
Az eddigi tapasztalok alapján beszerzési ára és üzemeltetési költségei gyors megtérülést garantálnak.
Támogatott
Ügyfeleink elégedettsége elsődleges cél. Támogatási csapatunk minden megkeresésre gyorsan éshatékonyan reagál.
Hazai
Az alkalmazás magyarországi és CEE régiós tapasztalatok figyelembevételével került fejlesztésre, ezért figyelembe veszi a hazai sajátosságokat.

A Binarit.TOM főbb funkciói

Berendezések kezelése
Nyilvántarthatók a berendezések, eszközök, azok alkatrészei, minden jellemzőjükkel, dokumentumaikkal együtt. A berendezésekből, eszközökből rendszerek, sorok építhetők fel, a köztük lévő függésekkel együtt.
Szervezeti egységek
Kezeli a telephelyeket, gyáregységeket valamint a karbantartást végző szervezeti egységeket, beszállítókat. Biztosítja a megfelelő adatokhoz való hozzáférést.
Folyamatvezérlés
Az alkalmazás szerepkör alapú jogosultságkezelő rendszerrel, munkafolyamat támogatással biztosítja, hogy a felhasználók a megfelelő adatokat használják és az egyes feladatok minden esetben elvégzésre kerüljenek.
Korrektív karbantartás
Támogatja a korrektív karbantartási feladatok elvégzését a probléma bejelentésétől a javítási feladat meghatározásán, elvégzésén keresztül a hibaok elemzéséig.
Preventív karbantartás
Karbantartási tervekkel, a tervekből generált preventív karbantartási feladatokkal, valamint azok automatikus, személyre kiosztott munkalapra helyezésével támogatja a munkaszervezést.
Prediktív karbantartás
Az alkalmazás állapotfüggő karbantartás funkcióin keresztül a karbantartási feladatok létrehozhatók az egyes gyártósorok által szolgáltatott adatok, valamint a diagnosztikai műszerek mérései alapján.
Mobil karbantartás
Az alkalmazás mobil eszköz támogatással biztosítja a feladatok elvégzésének helyszíni támogatását és dokumentálását.Az eszközök azonosítását vonalkód vagyRFID alapú azonosítás is támogatja.
Jelentések és állapotfigyelés
Az alkalmazás robosztus, könnyen konfigurálható jelentéskészítő modullal rendelkezik, mely képes akár automatikus időzített jelentéskészítésre is. Lehetséges egyes események bekövetkeztekor értesítést kérni e-mailben, sms-ben, vagy mobil telefon értesítésként.
Audit és tanúsítvány
Az alkalmazás teljes adat és státusz előzménykezeléssel biztosítja az auditokon és tanúsítvány vizsgálatokon történő megfelelést.

Kiknek ajánljuk?

Karbantartás
Naprakész információkkal gyors, megalapozott beavatkozási döntések támogatása. Összefüggések feltárásával hatékonyabb megelőző tervezés, valós adatokból átlátható kimutatások. Kevesebb korrektív feladat mellett több idő fordítható a hatékony megelőző stratégia tervezésére.
Termelés
Gyártási hatékonyság növelése a kieső idők csökkentésével, a javítások tervezhetőségével.
Beszerzés, raktározás
Tervezhető, költséghatékony, folyamatos segédanyag és alkatrész ellátás, könnyebb leltár menedzsment.
Management
Tervezhető folyamatok, erőforrások, beszállítói határidők, kevesebb váratlan költség.
Minőségügy
Auditon való megfelelés biztosítása (hatékony, naprakész adminisztráció, teljes history, gyors lekérdezések, világos felelősségek).
IT
Egyszerű üzemeltetés, hatékony, gyors támogatási szolgáltatás.
Munkaügy
Gyorsabb betanulás, felhasználói oktatás leegyszerűsítése (audit követelmény). A csökkenő adminisztratív teherrel felszabaduló humán erőforrás. Segíti a műszakok tervezését, létszámmenedzsmentet is.

Kiemelt referenciák

Rólunk mondták

„2014-ben kezdtük bevezetni a BINARIT Technical Object Maintenance programját (Binarit.TOM). A fejlesztésekben a BINARIT munkatársai minden esetben maximálisan és hatékonyan helytállnak. A jövőben is számítunk rájuk, további fejlesztési feladatainkban.”

Kovács Zoltán
Karbantartási Vezető- Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft.

Töltse le a termékismertetőt

Kérjen személyes helyszíni bemutatót!

Gyakran ismételt kérdések

Betölthetők a korábbi adataim a Binarit.TOM alkalmazásba?
Az alkalmazás bevezetésekor Excel táblákat biztosítunk az adatok betöltéséhez, melyek segítségével minimális ráfordítással feltölthetők a korábbi adatok. Egyedi adatforrás (Excel, csv, txt, sql, Access, xml, oracle) esetén is van lehetőség a migrációra.
Működik az alkalmazás mobil eszközön?
Az alkalmazás rendelkezik mobil verzióval, mely lehetőséget biztosít az alkalmazás használatára hálózati elérés nélkül is.
Mely vállalatok használhatják az alkalmazást?
Minden szektor, ahol megelőző karbantartásokat, javításokat végeznek és ezek tervezése, nyomon követése fontos szempont. Ilyenek például a gépipar, a létesítményfenntartás, a kórházak, az oktatási intézmények, önkormányzatok.
Milyen gyakran frissül az alkalmazás?
Az alkalmazás évente 2-3 alkalommal kerül frissítésre, ekkor kerülnek be továbbfejlesztések, új funkciók. A frissítéstől függetlenül egyedi igények fejlesztését bármikor rövid határidővel vállaljuk.
Lehetnek egyedi fejlesztések az alkalmazásban?
Természetesen igen, amennyiben egyedi igényei vannak, lépjen kapcsolatba velünk és részletes analízis után ütemezést adunk.
Mennyi idő az alkalmazás bevezetése?
Eddigi tapasztalataink alapján a bevezetést 30-60 nap alatt lehet végrehajtani. Ez függ az induláskor már fejlesztendő egyedi igényektől, valamint a megrendelői oldal erőforrásainak rendelkezésre állásától.
Van támogatási szolgáltatás?
Igen, biztosítunk támogatási szolgáltatást, melynek reakcióideje, tartalma, rendelkezésre állási időtartama az egyedileg megkötött támogatási szerződéshez tartozó SLA része. A támogatási szerződés keretein belül végzünk tanácsadást, oktatást, garanciális időn túli javításokat, kisebb új egyedi igényekre alapuló fejlesztéseket.
Milyen oktatást kapunk a bevezetéskor?
Az oktatási tematika számos esetben bizonyított, természetesen minden esetben az ügyféligényekhez igazítjuk és a tapasztalatokat folyamatosan beépítjük. Az esetek nagy részében külön oktatjuk az alkalmazás kulcsfelhasználóit (pl. karbantartási vezetők, IT támogatók) és a felhasználókat.
Igénybe vehető-e az alkalmazás szolgáltatásként?
Igen, az alkalmazás szolgáltatásként (SaaS – Software as a Service) is elérhető. Ebben az esetben megrendelőnknek csak a kliensgépekről és internetelérésről kell gondoskodni, minden mást mi biztosítunk.
Mi történik az adataimmal, ha lemondom a szolgáltatást?
A szolgáltatás lejártakor az adatokat Excel állományokban átadjuk megrendelőnknek, az adatokat biztonsági okokból még 1 évig őrizzük, majd megsemmisítjük.
Milyen operációs rendszeren fut az alkalmazás?
A szerver alkalmazás Microsoft Windows Server operációs rendszeren fut, Microsoft SQL Server adatbáziskezelő támogatással. A kliens gépeken kizárólag böngésző szükséges.
Szükséges új hardver beszerzése?
Nem. Az alkalmazás nem igényel önálló szervert. A minimális hardver és szoftverigényt a letölthető termékleírás tartalmazza.
Lehetséges integrálni más rendszerekkel?
Igen, az alkalmazást könnyen összeköthető adatgyűjtőkkel, műszerekkel, gépekkel. Az alkalmazás több standard interfészt biztosít az integrációhoz. Amennyiben az integráció egyedi fejlesztést igényel, az interfészt rövid határidővel elkészítjük. A beérkező adatok alapján az alkalmazás képes karbantartási feladatokat vagy értesítéseket indítani.