Érjen el nagyobb hatékonyságot munkaidő- nyilvántartó szoftverrel!

Munkaidő- és tevékenységnyilvántartó szoftverünk több, mint egy online jelenléti ív: arra fókuszál, hogy a munkával töltött idő milyen tevékenységgel telt el. Valós időben rögzített, részletes és pontos adatokat szolgáltat. Kezeli a ráfordítások becslését és külső feladatkezelő rendszerekből is képes adatokat átvenni. A vezetők a munkatársak bevonásával érhetnek el eredményesebb működést.

A HR modul teljeskörűen kezeli a szabadságengedélyezés folyamatát, akár többszintű jóváhagyással. Támogatja az időkeretes munkarendet és a beosztáskészítést is. A beépített riportoknak köszönhetően egyszerűen előállítható a távollétek valamint a ledolgozott munkaidő jelentése. A riportok alkalmasak a bérszámfejtő rendszer által történő befogadására.

Miért különleges a Binarit.TIMESHEET alkalmazás?

Optimalizál
A munkahelyi folyamatok átláthatóvá válnak, az adminisztráció egyszerűsödik
Visszacsatolást nyújt
Folyamatos visszajelzést ad a munkatársaknak és a vezetőknek.
Valós adatokat szolgáltat
Pontos adatok állnak rendelkezésre a valós és részletes ráfordításokról.
Segíti az értékelést
A teljesítés értékelését és az elszámolást tényekkel támasztja alá.
Becslések rögzíthetők
Támogatja a hátralévő ráfordítás becslését és az aktuális készültségi fok számítását.
Támogatja a tervezést
Segít a feladatok és a várható költségek tervezésében, a munkafolyamatok és az erőforrások optimalizálásában.

Funkciók

Pontos adatok a felhasználók bevonásával
A felhasználó egy webes felületen kiválasztja, hogy milyen feladaton dolgozik, a feladat végén pedig egy kattintással leálltja a rögzítést. Így valós időben rögzített, részletes adatokhoz jutunk úgy, hogy az irányítás mindvégig a felhasználó kezében marad.
Tökéletesen leképezhető vállalati működés
Minden cég a saját profiljának megfelelően veheti fel a rá jellemző tevékenység- típusokat is (pl. adminisztráció, levelezés, telefonálás, megbeszélés). Egyedileg alakítható ki a feladat-fa, ami a cégben előforduló feladatokat tartalmazza, és tevékenységtől függően lehet pl. egy-egy ügyfél, vagy szervezeti egység, költséghely, feladat-típus, stb.
Cég tevékenységéhez igazítható szabályok
Minden szabály cég vagy akár egy-egy felhasználó vagy feladat szintjén beállítható. Pl. egy-egy felhasználó csak munkaidőben tudjon adatokat rögzíteni, míg másoknál a korlátozás elhagyható. Beállítható, hogy egyes felhasználóknak minden tevékenységét jóvá kelljen hagynia a felettesnek, vagy egy-egy tevékenység vagy feladat- típus jóváhagyásra menjen, míg a többi jóváhagyás nélkül kerüljön rögzítésre.
Kommunikáció külső feladatkezelő rendszerekkel
Külső rendszerekből (pl. feladatkezelő rendszerek) is képes adatokat átvenni, és a feladatfába automatikusan átemelni, akár a feladatfát alkotó egész feladatstruktúra másolással történő kialakításával is. Így nagyobb cégek meglévő feladatkezelő rendszerei mellé is hatékonyan illeszthető. Külső interfészek segítségével szintén képes adatokat átadni külső rendszerek, pl. bérszámfejtő rendszer felé.
Munkaidő beosztás támogatása
Biztosítja az általános munkarendtől eltérő munkarend tervezését, nyilvántartását és riportban való megjelenítését, a munkaidő beosztás grafikus áttekintését és szerkesztését. Munkavállalóként megadható egy-egy napra a beosztás kezdete, vége, kötelező szünet. A beosztások készítését automatikus generálás segíti, a finomhangolás a HR adminisztrátor számára grafikus naptár felületen lehetséges. Alkalmazható folyamatos és osztott munkarend esetén is.
Távollétek teljeskörű adminisztrációja
A rendszerben rögzítgető az éves szabadságkeret, adminisztrálható az előforduló összes távollét-típus. Lehetőséget biztosít a dolgozóknak a távollét kérelmek rögzítésére, de rögzíthet szabadság-tervet a vezető vagy HR munkatárs is. Előre definiálható hierarchia rendszer biztosítja, hogy akár több felhasználó is részt vehessen a jóváhagyás folyamatában, amit e-mailes figyelmeztetés és teendőlista is támogat.
Ráfordítás- becslések
Az egyes feladatokhoz ráfordításbecslések is rögzíthetők. Mind a felhasználó, mind a jóváhagyó nyomon tudja követni, hogy áll a feladatra szánt idő felhasználása a tervezetthez képest. Előre megadható százalékos idő-elhasználást elérve a rendszer automatikus jelzéseket tud küldeni.
Időkeretes munkarend kezelése
Adott időszakon belül a munkáltató szabadon tervezheti nem csak a munkavállaló munkaidőbeosztási rendjét, hanem nagyobb időegységre vonatkozóan elvárt munkaórák számát is. Ez esetben az időszakon belül lehetővé válik a hosszított, rövidített munkanapok kezelése.
Beépített riportok
A beépített jelentéseknek köszönhetően áttekinthető riport mutatja az adott időszakra vonatkozó tervezett és tényleges távolléteket, valamint a ledolgozott munkaidőt. A riportok alkalmasak a bérszámfejtő rendszer által történő befogadására. Lehetőség van egyedi igényeknek megfelelő riportok megrendelésére is, kiegészítő szolgáltatásként.
Többszintű jóváhagyás
Minden rögzített tevékenységet egyenként vagy akár tömegesen jóvá tud hagyni vagy módosításra, leírás- kiegészítésre vissza tud küldeni a felettes. A már jóváhagyott tételeket egy újabb felettes a beállításoktól függően- szintén jóváhagyhatja.
Kényelmi funkciók
A használatot kedvencekkel, gyorsmásolás funkcióval, kereséssel, áttekintő nézetekkel tettük kényelmesebbé és gyorsabbá.
Teendőlista és e-mailes értesítés
A felhasználók ellenőrizhetik feladataikat, valamint kiválaszthatják az elvégezni kívánt feladatokat a Teendőlista felületről is. A feladatokhoz prioritások is rendelhetők. Lehetőség van a feladatok dinamikus szűrésére, rendezésére, és a lista Excel állományba mentésére is.
Egyéni nyelvhasználat
Felhasználónként egyedileg beállítható a nyelvhasználat, ami multinacionális környezetben is megkönnyíti a használatot.
Cégarculathoz igazodó megjelenés
Lehetőség van a cég arculatának megfelelő külső megjelenés egyedi beállítására.
Hardver-beruházást nélküli elérés
Használható saját szerverrel vagy hardver-beruházás nélkül Felhő alapú szolgáltatással.

Kiemelt referenciák

 

Rólunk mondták

“Műszaki igazgatóként szükségem van a műszaki és karbantartási feladatokat végző kollégáim munkatevékenységének részletes elemzésére, az eltelt időszak ráfordításainak tényadataira ahhoz, hogy hatékonyan tudjak gazdálkodni az emberi erőforrással.

A Binarit.Timesheet segítségével megbízható és részletes információhoz jutok a folyamatokról, a tervezésben komoly segítséget jelent a korábbi becsléssel megvalósított eljáráshoz képest. A rendszer használatát sikerült rövid idő alatt elfogadtatni a kollégákkal, akik megbizonyosodtak, hogy a cél a tervezhetőség, a költségek kiszámíthatósága, a szűk keresztmetszetek meghatározása, az egyenletes terheléselosztás. A bevezetéssel a műszaki személyzet létszámának emelése nélkül tudjuk kiszolgálni az üzem megnövekedett karbantartásigényét, ami konkrét gazdasági előnyt jelent a vállalat számára.”

Lengyel András
KEDRION – Human Bioplazma

Töltse le a termékismertetőt!

Kérjen személyes helyszíni bemutatót!

Gyakran ismételt kérdések

Betölthetők az adataim a Binarit.Timesheet alkalmazásba?
Az alkalmazás bevezetésekor Excel táblákat biztosítunk az adatok betöltéséhez, melyek segítségével minimális ráfordítással feltölthetők a korábbi adatok. Egyedi adatforrás (Excel, csv, txt, sql, Access, xml, oracle) esetén is van lehetőség a migrációra.
Milyen gyakran frissül az alkalmazás?
Az alkalmazás évente 2-3 alkalommal kerül frissítésre, ekkor kerülnek be továbbfejlesztések, új funkciók. A frissítéstől függetlenül egyedi igények fejlesztését bármikor rövid határidővel vállaljuk.
Lehetnek egyedi fejlesztések az alkalmazásban?
Természetesen igen, amennyiben egyedi igényei vannak, lépjen kapcsolatba velünk és részletes analízis után ütemezést adunk.
Mennyi idő az alkalmazás bevezetése?
Eddigi tapasztalataink alapján a bevezetést néhány nap alatt lehet végrehajtani. Ez függ az induláskor már fejlesztendő egyedi igényektől, valamint a megrendelői oldal erőforrásainak rendelkezésre állásától.
Van támogatási szolgáltatás?
Igen, biztosítunk támogatási szolgáltatást, melynek reakcióideje, tartalma, rendelkezésre állási időtartama az egyedileg megkötött támogatási szerződéshez tartozó SLA része. A támogatási szerződés keretein belül végzünk tanácsadást, oktatást, garanciális időn túli javításokat, kisebb új egyedi igényekre alapuló fejlesztéseke
Milyen oktatást kapunk a bevezetéskor?
Az oktatási tematika számos esetben bizonyított, természetesen minden esetben az ügyféligényekhez igazítjuk és a tapasztalatokat folyamatosan beépítjük. Az esetek nagy részében külön oktatjuk az alkalmazás kulcsfelhasználóit (HR felelősök, csoportvezetők, IT támogatók) és a felhasználókat.
Igénybe vehető-e az alkalmazás szolgáltatásként?
Igen, az alkalmazás szolgáltatásként (SaaS – Software as a Service) is elérhető. Ebben az esetben megrendelőnknek csak a kliensgépekről és internetelérésről kell gondoskodni, minden mást mi biztosítunk.
Mi történik az adataimmal, ha lemondom a szolgáltatást?
A szolgáltatás lejártakor az adatokat Excel állományokban átadjuk megrendelőnknek, az adatokat biztonsági okokból még 1 évig őrizzük, majd megsemmisítjük.
Milyen operációs rendszeren fut az alkalmazás?
A szerver alkalmazás Microsoft Windows Server operációs rendszeren fut, Microsoft SQL Server adatbáziskezelő támogatással. A kliens gépeken kizárólag böngésző szükséges.
Szükséges új hardver beszerzése?
Nem. Az alkalmazás nem igényel önálló szervert. A minimális hardver és szoftverigényt a letölthető termékleírás tartalmazza.
Lehetséges integrálni más rendszerekkel?
Igen, az alkalmazást könnyen összeköthető más rendszerekkel. Az alkalmazás több standard interfészt biztosít az integrációhoz. Amennyiben az integráció egyedi fejlesztést igényel, az interfészt rövid határidővel elkészítjük.